Nokaksi valitsin englen w110:n ja kaasareihin ostin pienemmät kurkut. Muutama osa on vielä hommattava, niin pääsee kasaamaan. Runkolaakerit ja tiiviste sarja ne hätäisimmät.
Osan pelleistä puhalsin uudelleen ja on niitä jo maalattukin. Resepti kutakuinkin seuraava:
- Kampiakseli 69
ristiinporattu STD mitoissa
- kiertokanget, tasapainotettu
- cromo MANTON työntötangot
- Männät Aircooled classic TAKO 94mm
- Nokka akseli Engle w110 284° 0,392" ; cc 108astetta ; 0astetta adv.
nosto nokalts laskennallinen 10,96
- Keinut 1:1 herkistettyt
- Kannet 043 imu Ø37 RST ; pako Ø33 RST , palotila 45cc deck3mm
CR= 8,28 (puristussuhde)
- kiertokanget, tasapainotettu
- cromo MANTON työntötangot
- Männät Aircooled classic TAKO 94mm
- Nokka akseli Engle w110 284° 0,392" ; cc 108astetta ; 0astetta adv.
nosto nokalts laskennallinen 10,96
- Keinut 1:1 herkistettyt
- Kannet 043 imu Ø37 RST ; pako Ø33 RST , palotila 45cc deck3mm
- Vauhtipyörä 200mm STD
- kytkin Kennedy stage1 ,Ø200mm sachs levy
- Kaasuttimet DLRA Ø40 /Ø32vent./180/9164-2/140/55/”tayco vivusto”
- hihnapyörä EQ massapyörä Ø146mm
- shadek 26mm suurtehopumppu
- Ø38mm ANSA putkisto ja Jopex J-putket
- 009 bosch jakaja / bosch sininen puola/ silikooni piuhat/bosch 7AC tulpat
Eli montakaan muuttujaa ei ole sen kaikkein normaalimman kivan ajopannun reseptistä.
Kuutioita hivenen enemmän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti