perjantai 4. huhtikuuta 2014

M-pannun suunnittelua

Edestakaisin pohdiskelu on valmis. Eilen lohkon pesua ja kampiakslein purkua.
Nokaksi valitsin englen w110:n ja kaasareihin ostin pienemmät kurkut. Muutama osa on vielä hommattava, niin pääsee kasaamaan. Runkolaakerit ja tiiviste sarja ne hätäisimmät.
Osan pelleistä puhalsin uudelleen ja on niitä jo maalattukin. Resepti kutakuinkin seuraava:


- Kampiakseli 69 ristiinporattu STD mitoissa
- kiertokanget, tasapainotettu
- cromo MANTON  työntötangot
- Männät Aircooled classic TAKO 94mm
- Nokka akseli Engle w110 284° 0,392" ; cc 108astetta ; 0astetta adv.
nosto nokalts laskennallinen 10,96  
- Keinut 1:1  herkistettyt
- Kannet 043  imu Ø37 RST ; pako Ø33 RST , palotila 45cc deck3mm
  CR= 8,28  (puristussuhde)
- Vauhtipyörä 200mm STD
- kytkin Kennedy stage1 ,Ø200mm  sachs  levy
- Kaasuttimet DLRA Ø40 /Ø32vent./180/9164-2/140/55/”tayco vivusto”
- hihnapyörä EQ massapyörä Ø146mm
- shadek 26mm suurtehopumppu
- Ø38mm ANSA putkisto ja Jopex J-putket

- 009 bosch jakaja / bosch sininen puola/ silikooni piuhat/bosch 7AC tulpat

Eli montakaan muuttujaa ei ole sen kaikkein normaalimman kivan ajopannun reseptistä.
Kuutioita hivenen enemmän.

Ei kommentteja: