maanantai 6. maaliskuuta 2023

1200cc RHD pannu kaivettu esiin, mäntsälästa passatillinen stroker osaa ja Mansulta 1679cc osaa.

 Josko nyt olis aika siirtää tunskat sivuun ja tehdä muutama pannu vaihteeksi.


Jep roinan alta löyty oikeelta ohjattavan pannu. Se oli jumissa, vaikka pitkään lioteltiinkin.
Puretaampa siis muttereiksi.

2 pyttyä vaati lekaa oikein huolella. Niiden irrottamisen jälkeen pyörikin oikein mukavasti.

Olihan kii aivan niinku alumiiniki ruostuis HAHA
Nii joo tää romun määrä vähä myös esteenä, no jos vähä pinoais, niin sais pukin tonne nosto ovelle.

Huh huh. Jatkossa 1 pahvilaatikko/kerta roskiin

No ni pukki mahtu ja purku jatku



Ja sit oliki välissä dellortopäivä.
1641cc stenfor juniorin 45 delssi vuosi joka reiästä koekäytössä. No osia näihin vielä saa

ja 40 ja 45 tuplat kans purkuun ja suuttimet jne paprulle ylös
44&38 streetit menee putsaukseen

ja RHD kannet jo puhallettu. Pako ohjurit ja vena uusiksi
Kuvien ulkopuolella yhdet 1500cc NOS kannet. taitaa junakeulaan tulla ihan normi pannu.
Ja yksien sököjen 2-reikä kansien tilalle haettiin Mansulta 040 aihiot. Erittäin hyvät 1955cc pikku rookeriin. Siihen vielä lohko hommaamatta. 1 läyty, mutta kauppa kesken.

Dellsseihin osia mopiksesta. Imutorvia puuttuu vielä muutamasta kaasarista.
No ei oo kiire. Yksittäinen 45 menee takas 1641cc pannuun ja jommat kummat tuplat 2276cc pannuun.
Muut ehtii sit katella, kun tietää muuten mihin pannuun menossa.


2276cc lohko oli punainen, tuntu rapsuttelua, ei enän niin punainen.
Oli kuitenkin onneksi ehjä. Sököt lohkot saa jo riittää


Kangieta 1 puuttui, mukana vakio josta tehdään puuttuva 

2276cc osat mittailtu ja laakerit tilattu

050 alle oli joka kaula 1200cc pannussa

1200cc mittailtu myös siis.





Ei kommentteja: