![](http://2.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8Pqi-a9GI/AAAAAAAAAzk/kUxo8obo0Zo/s320/21102009228.jpg)
..1955cc tiistaina pois pukista ja tänään badass lohko tilalle
![](http://2.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8Pq87967I/AAAAAAAAAzs/S8DYBQtIDU0/s320/21102009229.jpg)
..laakereiden merkkaamisellahan se putsauksen jälkeen taas alkaa
![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PrPJpBXI/AAAAAAAAAz0/i04N-FRJYWI/s320/21102009230.jpg)
..nyt on kanget 5,7" puntarissakin uudet patterit kivaa
![](http://4.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PrtcQPyI/AAAAAAAAAz8/sqn-to26c74/s320/21102009231.jpg)
..nostajat on tällä kertaa 72g painavat scatin ultrat. Parempaa onnea näille kun edellisille.
![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8Pr8iGOlI/AAAAAAAAA0E/BN5kVvu5yYA/s320/21102009232.jpg)
..Magnumin ratas ja laakerit kiinni ennen kankia tällä kertaa
![](http://4.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PCZgNsOI/AAAAAAAAAy8/dtGDBryIYQw/s320/21102009233.jpg)
..nelja milliä lisää iskua, niin nyt piti H-kangista huolimatta loveta jo nokkaa.
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PCkMZHrI/AAAAAAAAAzE/tJ-luP8xPOM/s320/21102009234.jpg)
..sufflet sai tällä kertaa ektoplasmaa, jospa ny pysyy kuivana.
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PC9YIl9I/AAAAAAAAAzM/1NItu0xNzN4/s320/21102009236.jpg)
..ja sitten berg osaa kiinni melling FF pumppu berg kannella ja 1955cc pannusta vapautunu levee öljypohja.
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PDDITT8I/AAAAAAAAAzU/iGcWzf7fsfI/s320/21102009237.jpg)
..ja hihnapyörä hihnapyörän takapeltikin vasta päivän vanha..
![](http://4.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/St8PDpRIw2I/AAAAAAAAAzc/ePk77Mzyk0c/s320/21102009238.jpg)
..MK-koneistuksen markku teki taas mittatilaustyönä shimmit. Hyvin oli mun laskelmat toiminu. Dekki 1,25mm. Taitaa puristukset nousta 11,1->11,6 tietämille...TSAHHH
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti