![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0Q1QNCQ1I/AAAAAAAAA98/YOXZLvVknAQ/s320/07122009291.jpg)
..ei tommonen keko oo kyllä mistään kotoisin.
![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0Q1It3rzI/AAAAAAAAA90/8nvrwTu9dZ8/s320/07122009292.jpg)
..niinpä s-lohko pukkiin ja vastapainokampi paketti bugpackin 284° nokalla sisään.
![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0Q0v3pJbI/AAAAAAAAA9s/XT2R5xsyjfo/s320/07122009294.jpg)
..ja ektoplasmaa
![](http://3.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0Q0b8aUDI/AAAAAAAAA9k/WPgsJ6570mg/s320/07122009295.jpg)
..sitten lohko momenttiin
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0Q0JB146I/AAAAAAAAA9c/UMKZQKA-p2M/s320/07122009296.jpg)
..ei lisäöljypohjaa tällä kertaa
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0P62lqFCI/AAAAAAAAA9U/RIjAwV9A3lw/s320/07122009298.jpg)
..ja ykköskakkos puolen kansi momenttiin
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0P6v9rtkI/AAAAAAAAA9M/iwQSN9j_xbE/s320/07122009299.jpg)
..puristusten säätö kuparisilla 1,6mm liekkirenkailla ysin paikkelille.
![](http://1.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0P6drULUI/AAAAAAAAA9E/pko0fQ0-Sxo/s320/07122009301.jpg)
..kansille ei ihmeitä tehty. Ammeet levennetty 90,5 pytyille nyt 37cc.
![](http://4.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0P6B64ceI/AAAAAAAAA88/0OxA6fecmdA/s320/07122009302.jpg)
...öljypumppu vaati osansa lohkosta piti avartaa apparinpuolen takakannattimen kohtaa
![](http://2.bp.blogspot.com/_4QTtSuiuhxg/Sx0P5mcgj8I/AAAAAAAAA80/hQEC73RVwuQ/s320/07122009303.jpg)
..cb hihnapyörä saattaa vaihtua viela orginaaliin. Seuraavalla kerralla venojen säätö, laturinjalka ja flektikoppa....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti