perjantai 21. elokuuta 2009

L-pannu...

Ei kuvia tällä kertaa. Taas putkahti osakasa tallille, sen inventoiminen vei aikaa.
Nyt on "empi" pannuun taas enemmän osia. Tuli huohotin systeemi. Myös kannet on matkalla. Pannusta tulee 1584, 1604, 1679 tai 1776cc. Taas yhtä epäselvä alku kun L-pannukin, mutta sen verran hauskalta tuo L-pannu näytti mock-upissa, et semmonen tulee P-pannusta.

2276cc kolmoseen tuli pinnapultit. Kevyttä autokuumetta ilmassa siitä yks lyhyt puhelu vei myös aikaa. L-pannun kaasari on nyt sitten se 1 keski webry Deano imusatsilla. Esilämmitys putket on häipyny matkalla. Suunnitelin jo uusien tekemistä, mutta voi olla ettei niitä kyllä edes tarvitse. Ilmeiseti nää pannut etenee hitaaski, kun ei tekeillä olevalle pannulle ole vielä edes autoa päätetty.
Pepin pannuja taitaa valmistua tässä välissä 2. Niille molemmille kun on kohde.
1300cc pannun kasaaminen alkas jo tiistaina. Kansityöt loppuun ja kampeen jo runkolakerit ja rattaat. Ovaalin sähköjäkin patsateltin vielä aamun tunteina. nyt kaikki valot toimii taas niinkuin pitääkin.

Ei kommentteja: