torstai 24. tammikuuta 2013

pannuaakkosten status


A) 1776cc (w120 2x45dlra jne)
B) 1835cc (w120 1x45dlra)
C) 2021cc (w125 2x40idf jne)
D) 2110cc (w140 2x48dlra jne)
E) 1641cc (vz-15 2x40dlra)
F) 1641cc (empi ICT kopiot ja CSP hieno putki)
G) 2017cc (fk46 2x40dlra sidewinder...)
H) 1584cc ex-vuj (2x40 dlra eagle 42)
I) 1584cc (4062 1x40idf sittemmin 2x36dcnf)
J) 1385cc (w100)
K) tekemättä 30hp teollisuusmoottori aihiona
L) 1584cc (w110 1x40dcn)
M) lohko aarporattu Ø94 putkille
N) 1955cc (fk8 2x40dlra jne)
O) 1584cc (6v kamoilla)
P) 1955cc (Scat C-45 2x40dlra)
Q) 2276cc (w130 2x40dlra stebu...)
R) 2276cc (DRD 310 2x40dlra jne)
S) 1776cc (bugpack 4062-10 2x40dcn jne)
T) 2165cc ennen FK87 Nyt FK48 ja idat
U) 2054cc (BugPack 4062 2x44 IDF)
V) 1776cc (bugpack 4062 2x44epc)
X) 1285cc (std)
Y) 2074cc vielä osina.....
Z) 2332cc (FK91/89 2x48 IDA)
Å) 1720cc (porsche 912)
Ä) 1679cc (Scat C-25)
Ö) 2110cc (w120 2x44idf ja CSP hienoputki...)

Vielä muutama, niin alkaa biljardi-pallo-pannujen teko...

Ei kommentteja: