perjantai 1. kesäkuuta 2018

2332cc bussin pannu

 
Viime kesänä katsastusreissulla hajonnu 2332cc.
purkasin palasiksi ja kannet oli tiensä päässä ohjuri oli sukeltanu venttiilin mukana kannesta läpi.
Tilalle tehty 1776cc pannu ei lähteny pelittämään ja sen tilalla oleva 1600cc vakiopannu ei oikein naurata.
 
 
kekäle 1776cc. Liekö puristuksia oikeesti liian vähän vai mistä johtuu että korttelin kiertämisen jälkeen on kuuma kun kekäle. Pitää ottaa tarkempaan syyniin.
 
2332cc pannu oli sisältä ihan ok. Runkolaakerit kuitenkin uusin, kun kerran auki on.

 
 
284° nokka ja toiset kannet tähän. Jos nyt tulis se wääntöpannu.
Ovaaliin tämäkin ensin menee, jos on bussin sopiva niin sitten myöhemmin siihen kunhan valmistuu.


Ei kommentteja: