Ainahan näitä pitäis tehdä. Osia on nurkat täynnä ja varsin sekaisin. Kokonaiset pannut on näppärämpi säilyttää. Ja jos ajossa olevan biilin pannu menee rikki, on vaihtaminen aika iisiä kon osat ei oo hujan hajan. Lohko olin rapsutellu jo vuosia sitten. Muutama tutkittiin viikko pari sitten ja mitattiin mihin kokoon on koneistettu. 3 tuossa ainakin on jotka kasataan nyt jollain aikataululla. Olin ostellu näihnin laakerit ja muutkin osat valmiiksi. Isoin haaste on nyt löytää ne. Laakeri laatikossa oli lohkoon sopivat laakerin, kun han kampiakseli läjästä löytyy niille pari. Torstaina sitten purettiin 1kpl std kokoinen 69 kampi. Ollut 1600cc pallokeulassa. Kaikki kaulat tehtaan mitoissa ja pienellä vesihionnalla tämähän on hyvä.
Lohko on kerran aarporattu 74 kuplan 1300cc.
Ja laippa on vielä tehtaan 22mm mitassa
Hah ansaan meni eka laakeri kokeilu. Hotcars merkkaa nuo eri lailla kun muut.
Sintermetal laakerit olikin aarporaamattomaan lohkoon, mutta 0,50 hiottuun kampeen.
Ihme kun ei asettunu napakasti paikalleen. No paketti kiinni. Näillekkin on lohko valmiina kyllä.
Mutta nämä silverlinet oli just niinku tähän tarvittiin. 0,50 aarporattu lohko 22 laipalla ja std kampi.
Nokaksi ei mitään liian rajua w110 olis toiminu myös, no tässä enemmän nostoa. Ja edellisestä vz-15 pannusta ei kauheemmin ehtiny herkutellä. Hieno se oli gulf maalauksineen kyllä, mutta auto meni samantien kaupaksi.
Nokkalaakerit on clevite vai onko nää nyt mahlet?
Sit pikku tauko ja autojen siirtelyä koogee lähtee 15 vuoden seisonnan jälkeen kolmoshalliin
Sen verran pehmee pohja, että jimppu ohjas hämähäkki asennossa
Sit paistettiinki kampuran rattaat
Hyvinhän tuo pyörii. std kokoset kiertokangen laakerit pitää tilata samalla kun ottaa muuta kateissa olevien pikkuhilppeiden tilalle. Kunhan tavarat on täällä saadaan alakerta momenttiin. Yläkerta ottaa vielä aikaa. Bolt on kuntosia kansia ei läjässä ollut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti