Streetit lähti mirattaviks
37,5 pako
44 imu
seeti yytsäilyä
vena yytsäilyä
seeti yytsäilyä
seeti yytsäilyä
seeti yytsäilyä
seeti yytsäilyä
seeti yytsäilyä
seeti yytsäilyä, tää pahin, ja mirattavaks menee
kammen kaulat oli laakeritahmassa
Melko pahastikki, mut sai putsaamalla 320 ja 600 öljyhinnnalla puhtais, ja on edelleen mitoissaanki
vp pään nostajissa aurinko kuva näkyy jo
ja tappien kolot on nyt soikeena
mutta nää on helpot, puolta pidemillä tapeilla ei keiku
vp pään laakeri oli pahiten kiinni
sökön nokan tilalle on oikeestaan vaan aika rajuja vaihdokkeja, tuossa w140, vz30 ja C65.
Kuvan ulkopuolella w130 joka tähän nyt tulee, ellei sittenkin fk43. Vaihtareita on
täs jo hinkattu
rattaiden puoli purkaantu helposti, eikä ollu kaulatkaan huonona
vp pää pahiten taturassa
Sneegy & Antsa otti laakerin veks "imukupilla"
2332 päittäisvälys nyt kolmella shimmillä 0,10 mm
Tuo vajaa 0,3 piti sorvata pinnasat, niin sai kolmannen shimmin käyttöön. Oli ollu 2 ennen tätä ja melko kippurassa olivat jo.
1385cc pytyt tontilla project "34" etenee
tämmönen oli ilmestyny portaille
Hapa oli huolehtinu, ettei rulee hiukoon kesken kruuvoon
aurinko paistaa kolmosen pako nostajassa
pumpun paikalla irronnut hammas
ilmeisesti tästä, ellei ole pumpusta
Tämmönen kuva tuli klo 16. Kangen smudun löysäämisellä sai riittävästi pyörähtään ja tapit männistä veks. Nyt on puuttuvat osat tilattu. Kun saa kannet koneistamolta ja osat tontille, pitäis olla nipussa melko pian
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti