perjantai 29. marraskuuta 2024

2332cc auki ja vauriot tukittu, 1385cc pytyt saapu

 

Streetit lähti mirattaviks

37,5 pako

44 imu

seeti yytsäilyä

vena yytsäilyä


seeti yytsäilyä


seeti yytsäilyä

seeti yytsäilyä

seeti yytsäilyä


seeti yytsäilyä

seeti yytsäilyä, tää pahin, ja mirattavaks menee





kammen kaulat oli laakeritahmassa










Melko pahastikki, mut sai putsaamalla 320 ja 600 öljyhinnnalla puhtais, ja on edelleen mitoissaanki


vp pään nostajissa aurinko kuva näkyy jo

ja tappien kolot on nyt soikeena

mutta nää on helpot, puolta pidemillä tapeilla ei keiku

vp pään laakeri oli pahiten kiinni

sökön nokan tilalle on oikeestaan vaan aika rajuja vaihdokkeja, tuossa w140, vz30 ja C65.
Kuvan ulkopuolella w130 joka tähän nyt tulee, ellei sittenkin fk43. Vaihtareita on

täs jo hinkattu

rattaiden puoli purkaantu helposti, eikä ollu kaulatkaan huonona

vp pää pahiten taturassa

Sneegy & Antsa otti laakerin veks "imukupilla"

2332 päittäisvälys nyt kolmella shimmillä 0,10 mm

Tuo vajaa 0,3 piti sorvata pinnasat, niin sai kolmannen shimmin käyttöön. Oli ollu 2 ennen tätä ja melko kippurassa olivat jo.

1385cc pytyt tontilla project "34" etenee

tämmönen oli ilmestyny portaille

Hapa oli huolehtinu, ettei rulee hiukoon kesken kruuvoon

aurinko paistaa kolmosen pako nostajassa

pumpun paikalla irronnut hammas

ilmeisesti tästä, ellei ole pumpusta


Tämmönen kuva tuli klo 16. Kangen smudun löysäämisellä sai riittävästi pyörähtään ja tapit männistä veks. Nyt on puuttuvat osat tilattu. Kun saa kannet koneistamolta ja osat tontille, pitäis olla nipussa melko pian

Ei kommentteja: