Päittäinen säädeltiin lauantina ja uutta rasuwaa koneeseen.
Sen verran bräkleenillä lupas, että haettiin starttibensaa ja pari litraa jo käytettiinki.
Ei vuotoja. Jakaja vaihtu vielä lennosta, mutta uskaltaa nostaa kiinni.
Pukki tyhjänä lauantaista asti. Torstaina hermo petti ja oli kai siitä kuittailtu, et eik oo motii.
Ex särkelän kisapannun lohko, josta oli meininki tehdä ensin 2276, mutta kun olikin 92/90,5 koon pytyn reiät, niin meinas tulla 1955cc, ja 76 kampi ei sitten ollukkaan riittävän jees, niin hankittiin uus turkulainen kasitappinen scat 78 ja koko 2007cc lukittu
Kampeen soviteltiin vauhtikseen ja alettiin kasaus hommiin.
Ekaa kertaa törmättiin silverline KK laakereiden kanssa laatu ongelmiin.
Paketissa oli oikeat merkit, niinkuin laakereissäkin, mutta joku viimeistely vaihe
näissä oli tekemättä. Tyhjään kankeen momenttiin vedettäessä päät pyrki tyssäämään ja ahdisti kaulalle ihan kunnolla. Kello tuli vastaan eikä viilaaminen oo tässä oikea ratkaisu. Kaupasta uutta laakeria ja samalla muitakin puuttuvia palasia ostelemaan, niin seuraavalla keikalla onkin alakerta nipussa. Pyttyjen shimmit oli 76 kammelle jo tehty, mutta taitaa jäädä mataliksi tämän kanssa, no sitä pääsee mittaamaan ehkä jo seuraavalla kerralla, että paljonko.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti