17.12.2024 Kun 1955cc kampi oli käyttökelvoton, niin hyllystä seuraavaksi 1302cc pannun lohko esiin.
Tähän menee samat laakerit. Eikä tarvi ihmetellä sen enempää ku hommiin vaan
punanen lohko on puhellettu ja nyt irtoo öljyvenat
Laakerit oli 21mm laipalle. Tässä kuitenkin 21,7 vp pää, niin pikku sipasu sorvilla.
trumpetti vanaa oikeeta pict-31:stä
Ø77 pyttyjen kanssa siompaa hommaa. Antsalta nossit 77,5 mahle männät sopiteltu näihin
Lohkoista sisältä valukrösöt veks
Ja öljyn kiertoon muutamat parannukset
Lohkosta 1 pinna lähti coileineen irti
Sit kammen kimppuun
Edellinen elämä 1776cc pannussa. Näkee keltasesta laakerin merkkauksesta
Ja sit kokoonpano hommiin
talven 24-25 pannuissa punainen laakeritussi
Nää kuvat on näköjään sekasi, mut eissemitääh
Pumpun valinnassa tulikin tenkkapoo. Tähän haluttiin oikeen ikäset osat.
Reuikien koot on vanhoissa pieniä. Loppujen lopuksi puuttuvat osat on haettu jouluaattona neoretrosta, kun muuten ei olis ehtiny. Näissä hommissa odottelu on se turhin juttu.
4-niittisen pumppuhan sieltä sit tuli. No vähä luukasta ja prässiä, niin hyvä tuli. Toisin päin oliski ollu pahempi homma. Ei olis pumpun kieli ylettyny oikein millään.
Nokan päittäys osu jetsulleen 0,06
Ja elämää nähny pyörijä ykköseen ja ajotusta laitteleen
21,12.2024 oli tilanne shortblokc ok
Pumpun mukana tuli nippu muitekin osia, mm tiivari öljykorkkiin
Jota on rapsuteltu
Ja sit pumppuki sujahti kinni. Dekki meinas olla vaan 0,51mm. Onneks oli vastaava mutta vanhempi pannu lattialla. Sieltä 1mm shimmit, niin nyt on ookoota
Longblokki kondikses
SPG pannuun varatut kupoli smudut tähän. Ja oranssin 2276cc pannun ajamaton kromipohja kii, siihen kun tuli cb iso sumppu ny
Seuraavaks öljyvenat, dh jäähy, laturin jalka ja kaikki pellit rapsutteluun.
Vielä muutama 69 iskunen onnistuu tehdä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti