perjantai 3. tammikuuta 2025

MM pannu 1302cc

17.12.2024 Kun 1955cc kampi oli käyttökelvoton, niin hyllystä seuraavaksi 1302cc pannun lohko esiin.
Tähän menee samat laakerit. Eikä tarvi ihmetellä sen enempää ku hommiin vaan

punanen lohko on puhellettu ja nyt irtoo öljyvenat

Laakerit oli 21mm laipalle. Tässä kuitenkin 21,7 vp pää, niin pikku sipasu sorvilla.


trumpetti vanaa oikeeta pict-31:stä

Ø77 pyttyjen kanssa siompaa hommaa. Antsalta nossit 77,5 mahle männät sopiteltu näihin




Lohkoista sisältä valukrösöt veks

Ja öljyn kiertoon muutamat parannukset








Lohkosta 1 pinna lähti coileineen irti

Sit kammen kimppuun

Edellinen elämä 1776cc pannussa. Näkee keltasesta laakerin merkkauksesta

Ja sit kokoonpano hommiin



talven 24-25 pannuissa punainen laakeritussi

Nää kuvat on näköjään sekasi, mut eissemitääh








Pumpun valinnassa tulikin tenkkapoo. Tähän haluttiin oikeen ikäset osat.
Reuikien koot on vanhoissa pieniä. Loppujen lopuksi puuttuvat osat on haettu jouluaattona neoretrosta, kun muuten ei olis ehtiny. Näissä hommissa odottelu on se turhin juttu.
4-niittisen pumppuhan sieltä sit tuli. No vähä luukasta ja prässiä, niin hyvä tuli. Toisin päin oliski ollu pahempi homma. Ei olis pumpun kieli ylettyny oikein millään.


Nokan päittäys osu jetsulleen 0,06

Ja elämää nähny pyörijä ykköseen ja ajotusta laitteleen


21,12.2024 oli tilanne shortblokc ok





Pumpun mukana tuli nippu muitekin osia, mm tiivari öljykorkkiin

Jota on rapsuteltu

Ja sit pumppuki sujahti kinni. Dekki meinas olla vaan 0,51mm. Onneks oli vastaava mutta vanhempi pannu lattialla. Sieltä 1mm shimmit, niin nyt on ookoota




Longblokki kondikses





SPG pannuun varatut kupoli smudut tähän. Ja oranssin 2276cc pannun ajamaton kromipohja kii, siihen kun tuli cb iso sumppu ny

Seuraavaks öljyvenat, dh jäähy, laturin jalka ja kaikki pellit rapsutteluun.

Vielä muutama 69 iskunen onnistuu tehdä...

 

Ei kommentteja: